مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه به نوبه خود مشکل SEO اعتبار به سرمایه

در طول این سالها به اصطلاح مشکل اعتبار SEO کردم تا هیچ بهتر است به نظر می رسد گاهی اوقات. بسیاری از بازاریابان دهد تا در جستجوگرها در دسترس نباشد به همین دلیل.

"اجازه دادن به مشتریان بالقوه SEO تنهایی با اسپم و فروشندگان کم کیفیت است یک راه حل مناسب نمی باشد "

هر چند. چه استراتژی را می توان به کار به نوبه خود مشکل واقعی را به یک مزیت رقابتی؟ آیا ما می توانیم حتی آن را درمان مانند یک دارایی؟

 

SEO یک کلمه کثیف است

اول از همه، اجازه دهید آن چهره: SEO یک کلمه کثیف، بیش از هر زمان است. شما نمی توانید می گویند "ساختمان پیوند" دیگر و یا حتی "لینک" بدون صدایی "غیر طبیعی" البته مانند یک دزد. این گسل تمام گوگل نیست، با وجود سابقه شرکت از سیاست تبلیغاتی مشکوک برای به روز رسانی آن و مجازات گسترده میلیون ها نفر از سایت های در معرض. سال های اولیه SEO شده است بسیار شبیه غرب وحشی، یکی به شدت در اوایل فیلم کلینت ایستوود به تصویر کشیده شد.

"آدم های خوب به ندرت به دست آورد. و هنگامی که آنها انجام داد، آنها به ندرت آدم های خوب دیگر بود."

من ذکر شده است برایان رئیس Backlinko زیادی در ماه های اخیر به دلیل اینکه او به من الهام فوق العاده. وقتی که من او را برای اولین بار در سال گذشته را ملاقات نمود، او گفت: چیزی که من می خواستم استناد به از زمان اما در واقع هرگز زمینه مناسب برای حال. او چیزی در امتداد آن خطوط اظهار داشت:

"من خوشحالم که بسیاری از احمقها گرفتن SEO همه اشتباه و فروش تلخه وجود دارد!بدتر آنها بهتر برای من چون من می ناهار خود را به خوردن هستند!"

در ابتدا من بود مانند "errr، که مساله یک کمی خودخواه"، اما دیگر من در مورد آن فکر روشن تر به من حکمت از آن تبدیل شد.

توقف هرزنامه مانند یک راهب

فکر کردن در مورد آن در حال حاضر حتی مرا به یاد داستان های باستانی ذن بودایی از یک راهب که شاهد نزاع و جدال. دو مرد به شدت مبارزه شد زمانی که او وارد شدند. مردم در اطراف ترس بیش از حد به دخالت بودند، از این رو مبارزه نگه داشتم.

"به جای تلاش برای متوقف کردن آنها به عنوان انتظار می رود یک راهب به انجام، او آغاز شده کف زدن و فریاد برای آنها را به مبارزه نگه دارید."

تماشاگران عصبانی شد و شروع به پرتاب سوالات در راهب مانند "چرا شما تحریک می شوند مبارزه؟"، "چه نوع یک راهب هستی؟". جو متشنج شد و صدای بزرگ بلندتر تا دو مرد در نهایت متوقف شد به اطراف نگاه چه اتفاقی می افتد. سپس راهب تنها گفت: چه چیزی می خواهید، من مبارزه را متوقف، نمی کنم؟

شنا در برابر جزر و مد

بر خلاف برایان دین و راهب دانا، من شده اند مصرف گرما از هر دو طرف برای سال. میانگین مردم از من بودن دزد SEO فرض من به عنوان یکی از "یکی از آنها" متهم در حالی که اسپم من برای بودن ابلهانه تلاش برای اخلاقی توسط مردم فریب نمی تمسخر. در این میان، برخی دیگر سریع به پشت عناوین بازاریابی پنهان با وجود انجام جستجوگرها به طوری که آنها لازم نیست به صورت مشکل اعتبار در همه بوده است.

"در حال حاضر من معتقدم که شما می توانید دستان خود را کف زدن و همه احمقها که در حال ارسال نامههای پستی توده به unsuspecting مردم و فروش هرزنامه تحت پوشش SEO تبریک می گویم."

بیشتر این اسپم خورد آسان تر از آن است که برای پزشکان SEO حلال به بالا آنها را افزایش یابد. امروز، آن کافی است برای ارسال پستی دسته جمعی خیره با "آقایان محترم" به صدا قابل اعتماد به عنوان یک SEO نیست.شیاد و حقه نا امید کننده نوار کیفیت بسیار است که شما لازم نیست به پرش ارتفاع دیگر به چوب از کاهش.

وبلاگ نویسی و طراحی وب خورد بیش از حد

من در وب به اندازه کافی بلند تا شاهد مشکلات شهرت سایر رشته ها نیز بوده است. من به یاد داشته باشید هرزه بد طراحی وب از سال های اولیه. در حال حاضر در دهه نود هیچ کس می خواست به آن می شود که - نه طراحان واقعی و نه برنامه نویسان که از سایت های ساخته شده است. مردم با اغلب به نام غلط بود. ما HTML-برنامه نویسان برای مثال نامیده می شدند به طوری که برنامه نویسان واقعی چندشم. پس از همه HTML غیر فعال است حتی یک زبان برنامه نویسی بر اساس تعریف آن نیست.

وبلاگ نویسان مقیاس بیش از حد در روزهای اولیه در نظر گرفته شد. روزنامه نگاران را بر روی وبلاگ نویسان برای عدم حرفه ای، تعصب و خودخواهی نگاه کرد. وبلاگ نویسان نوشتن شد قطعه نظر کم عمق در بهترین حالت با توجه به نویسندگان واقعی است. برای سال های وبلاگ نویسان به تحریک کننده در نظر گرفته شد. حتی شهروندان قدیمی مدرسه آنها را با تحقیر برای نوشتن به سبک-نفس رانده و عدم ارزش جامعه مشاهده شده است. صدها میلیون ها نفر از وبلاگ کم کیفیت وجود دارد اما در حال حاضر این منعکس کننده تصویر کلی از وبلاگ؟ شماره

در پشت شرایط مختلف راه حل پنهان؟

در طول این سالها بسیاری از هنرمندان که قبلا به عنوان پزشکان SEO شناخته شده اند نام برند خود شده خود، اغلب به عنوان نوعی از بازاریابان. با توجه به آخرین روند آنها حرفه خود به عنوان نام

بازاریابی آنلاین

بازاریابی بین المللی به درون

بازاریابی محتوا

بازاریابی دیجیتال

شما نام آن را. برخی می تا آنجا که بیان کرد که "SEO تنها بازاریابی" بروید.

این یک واکنش قابل درک است. من شاهد گرایشات مشابه با وبلاگ نویسان و طراحان وب ام.

وبلاگ نویسان سعی می برند وبلاگ خود را به عنوان مجلات آنلاین به عنوان مثال. بسیاری از طراحان وب کردم خجالت می کشم به عنوان چنین اشاره می شود به طوری که آنها را با مسیر در حال حاضر مد روز از تماس UX کار و یا تجربه کاربر طراحی خود انتخاب کرد.

"این استراتژی دفاعی است حتی به حرفه محدود نمی شود."

وقتی که من دیکتاتوری در لهستان فرار کرد و در دهه هشتاد به نزدیک آلمان غرب نقل مکان کرد، بسیاری از مردم دیگر ورود اینجا از لهستان سریع به جذب و آنها تصمیم به کسی که آنها لهستانی نبودند بگویید. آنها شرمنده از تبار بودند و سعی به پنهان کردن آن گاهی اوقات بودن "آلمان تر" از آلمانی ها خود را. بدتر از همه، آنها حتی بر روی دیگر خارجی و مهاجران نگاه کرد.

در این راه حل به اکسل

نه تغییر نام، مخفی و نه جذب راه حل مناسب می باشد. این فقط راه هایی برای فرار از این مشکل هستند. تنها راه حل مناسب است به اکسل در رشته خود، بهتر از دیگران است. بدتر از دیگران آسان تر آن است را برای شما به اکسل.

"در جستجوگرها ما شاهد دوران طلایی از فرصت در حال حاضر."

بسیاری از کارشناسان آگاه نکرده اند به انجام برخی از انواع بازاریابی به جای در حالی که موج بزرگی از احمقها که به عنوان کارشناسان جستجوگرها مطرح است خیلی آسان به گشت و گذار در آن شما فقط نیاز به ایستادن مستقیم و اجازه دهید آن را به شما ادامه می دهند.

من شاهد برخی افزایش شهاب سنگی از پزشکان که قبلا ناشناخته اند. این فقط برایان دین نیست. برخی از جنبه های مشترک هر حرفه ای شگفت انگیز در تو رفتگی در دیوار SEO وجود دارد. اجازه بدهید آنها را به طور خلاصه:

1-نام تجاری شخصی مناسب، توسط افشای نه تنها نام خود را بلکه سن، داستان خود را و محل نگهداری

2-وبلاگ محبوب با مطالب ارزشمند را به صورت منظم و یا حداقل مکرر، معمولا یکی است که قابل خواندن برای مخاطبان بزرگتر دیگر از چند صد کارشناسان جستجوگرها

3-مشارکت جامعه اصل آنلاین بلکه در زندگی واقعی و قدردانی از همسالان و کارشناسان صنعت

دیگر از آن، همانطور که در بالا ذکر شد: فقط به نظر نمی آید احمق مانند احمقها که در ارسال هرزنامه ایمیل به همه و پدربزرگ و مادربزرگ خود را نگه دارید. آنها ممکن است پول با این مدل کسب و کار کسب اما تا حالا کسی خواهم که به دنبال مسخره زمانی که شما می توانید آن را به راه راست را؟ در غرب وحشی، مدل کسب و کار از گاوچران اسلحه به دست است بیش از حد outlived شده است. دیر یا زود در وب به دنبال خواهد داشت.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده