مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایجاد یک استراتژی که متحد می سازد بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی

بسیاری از مارک های حفظ استراتژی جداگانه برای رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، و ممکن است رسانه های اجتماعی به عنوان به سادگی یک روش برای توزیع ببینید. با این حال، لازم به ازدواج این دو استراتژی اگر شما می خواهید برای ایجاد یک تاثیر واقعی در سراسر کانال. با اعمال نفوذ هر دو کمپین به طور همزمان، کسب و کار می تواند قرار گرفتن در معرض افزایش و بیشتر ایجاد نام تجاری خود را. بسیاری از بازاریابان استفاده از بازاریابی محتوا به درایو آگاهی، خرید و فروش، و یا نسل سرب از طریق محتوایی که سرگرم و یا آموزش مصرف کننده. این بازاریابان همان استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه، اما در نظر نمی چگونه آنها می توانند مفاهیم بازاریابی محتوا را به مکالمات این مشتریان معرفی کند.

 

در اینجا چند راهنمایی های عملی برای پیوستن به بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی می باشد.

ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری

موفقیت می آید با محتوای برتر. مهمترین گام در ازدواج بازاریابی محتوا و استراتژی های اجتماعی است که برای ایجاد بزرگ، محتوای قابل اشتراک گذاری. بهترین استراتژی اجتماعی در جهان نمی خواهد انجام خیلی برای کمک به اگر محتوای subpar است. بخش مهمی از ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری است در نظر گرفتن مخاطبان و در مورد چگونگی اصیل با آنها ارتباط برقرار فکر می کنم. ایجاد محتوا است که به مشتریان خود صحبت می کند به عنوان افراد. آیا در مورد تبلیغات نگران نباشید - به جای آن، شروع به صحبت و نشان شخصیت شما. با ایجاد مطالب مرتبط، شما روابط با مخاطبان خود را ساخت و احتمال به اشتراک گذاری افزایش دهد.

اهداف

تعیین دلیل خود را برای بودن در رسانه های اجتماعی به طور کلی، و سپس شکستن که پایین به همین دلیل شما حفظ حضور در هر کانال شما تصمیم به انتشار محتوا در. اهداف شما باید خاص و دقیق چگونه شما مهمان از قیف خود را حرکت باشد. فراموش نکنید که برای تعیین اهداف برای بازدید کنندگان خود را به عنوان به خوبی. چه می خواهید آنها را به انجام - مانند، نظر، به اشتراک گذاشتن؟ هنگامی که شما می دانید آنچه شما می خواهید بازدید کنندگان خود را انجام دهید، شما می توانید شروع به طراحی کمپین های که آنها را منجر به دستیابی به این اهداف.

بهینه سازی پیام های خود را برای هر کانال

هر کانال اجتماعی مخاطبان خود، قوانین و مقررات، و ویژگی های آن است. محتوا را نمی خواهد گسترش موثر اگر شما، خصیصه های ذاتی هر شبکه را نادیده گرفت. نگاهی هم به بهینه سازی پیام های خود را برای هر کانال اجتماعی فرد برای افزایش شانس خود را از درگیر شدن با مخاطب. به عنوان مثال، فیس بوک به طور منظم ترفند الگوریتم آن برای تعیین محتوای خواهد مخاطبان یک صفحه برسد. این بسیار مهم برای اقامت تا تاریخ در چنین به روز رسانی، بنابراین شما بهتر می تواند به هر دو مخاطبان خود را و خود را شبکه اجتماعی خیاط مطالب خود را.

نظارت بر رسانه های اجتماعی برای ایده محتوا

آیا فقط "صحبت" در رسانه های اجتماعی - گوش دادن! سازمان دیده بان چگونه مردم ارتباط برقرار کردن با شما را در هر کانال و توجه به آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد. شما همچنین می توانید خوانندگان خود را بپرسید آنها چه می خواهند برای دیدن از شما در آینده و ترکیب این پیشنهادات را به طرح بازاریابی مطالب خود را. مطمئن باشید که به طور منظم با مخاطبان خود را درگیر و استفاده از آنچه آنها به شما بگویم برای توسعه محتوا برای آینده است. در ادامه شما را گوش بیشتر به شما خواهید دید روند عملی پدیدار شود.

 

استفاده از رسانه های اجتماعی برای تست A/ B

شما باید به طور منظم تست و اندازه گیری میزان شما را در رسانه های اجتماعی منتشر برای تعیین محتوای بیشتر موثر است. پیام های تست در سراسر شبکه های مختلف برای دیدن آنچه که بهترین طنین انداز با مخاطبان خود را. سعی کنید چند نسخه های مختلف پیام های خود را. انجام این کار اجازه خواهد داد که شما را به دیدن چه نوع زبان و پیام مخاطبان خود را بهترین واکنش نشان می دهد به. شما همچنین می توانید با ارسال بار برای یادگیری بار بهینه برای تعامل با مخاطبان خود را تجربه. داده ها از SumAll نشان داد که هر شبکه اجتماعی زمان ایده آل خود را برای ارسال مطالب.

نتیجه نهایی

این مهم است که تشخیص تفاوت بین بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی به منظور توسعه یک رابطه هماهنگ میان این دو. با که انجام، بازاریابان هوشمند قادر به تشخیص و استفاده از زمینه های با هم تداخل خواهد بود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده