مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استراتژی های بازاریابی محتوا: رفتن از خوب به بزرگ

اگر شما در تلاش برای ایجاد ترافیک با کیفیت مناسب به وب سایت شرکت شما، پس شما یکی از بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب و کار که از عدم ترافیک درست رنج می برند می باشد. راهنمایی های زیر شما را به طراحی اولین کمک و پس از آن پیاده سازی یک استراتژی محتوا، کمک خواهد کرد که شما جمع آوری ترافیک مورد نیاز برای دریافت کسب و کار جدید خود را به خارج از زمین.

تعریف بازاریابی محتوای با کیفیت

بازاریابی محتوای با کیفیت شامل حال توسعه محتوای منحصر به فرد که به طور مستقیم به مخاطبان مورد نظر ارتباط برقرار. این می تواند اشکال مختلفی را:

        پست های وبلاگ همراه با مقالات

       کتاب های الکترونیکی و همچنین whitepapers

Infographics       ، از جمله تصاویر

       فیلم و پادکست

      ها نمودار ها تازه، از جمله نمودار داده

استراتژی بازاریابی محتوا قوی شامل همه انواع مختلف محتوا. استراتژی همچنین شامل فعالیت تهاجمی تبلیغاتی. این شامل کمپین های بازاریابی هدف جستجو پرداخت، برنامه های بازاریابی است که به شدت درگیر رسانه های اجتماعی و استراتژی های موثر مربوط به ایمیل بازاریابی. لازم به یاد آورد که محتوای بسیار مهم است. اگر محتوای بد است، پس بهترین استراتژی های تبلیغاتی در جهان خواهد بود موفق به ارائه. این بسیار مهم است که برای بهترین محتوای موجود بروید و سپس آن را ترویج است.

رویکرد متمرکز

بسیاری از شرکت های جهانی، با این حال، که تحت یک مسیر کمی متفاوت است. آنها انجام داده اند تحقیقات گسترده (هر دو کمی و کیفی)، و در حال انجام چند چیز که آنها را لبه بیش از رقبای خود را.

 

  تمرکز تلاش در جهت محتوای آموزشی: زرنگ و دانا بازاریابان محتوای آموزشی را ایجاد کرده اند و پورتال محتوای که شباهت به آنچه شرکت های رسانه ای در حال کار بر روی برای چند دهه گذشته هدف قرار دادند. به عنوان مثال، P & G به طور معمول هدف قرار نوجوان و زنان جوان به فروش بوتیک محصول آن است. فقط خریداران خاص هدف قرار دادند.

باز کردن بازارهای رسانه ها و یا مطالب جدید: بازاریابان محتوا بهتر کمک برای شکل دادن به داستان. در این فرایند، اصطلاحات جدید ایجاد می شود که در نتیجه توسط رسانه های خارج از منطقه هدف استفاده می شود. نمونه بارز از این شرکت زیراکس است.

اهمیت گفتن یک داستان: محتوا است برای اولین بار ایجاد شده و سپس از طریق رسانه های سازمان های متعدد توزیع، که شامل بازاریابی، رسانه های اجتماعی، جستجو، ایمیل، روابط عمومی و تلفن همراه. برای هر شرکت، محتویات همه رسانه ها باید تراز را به تجربه مشتری عالی است. شرکت های پیشرو اغلب افراد استخدام با تسلط بر داستان سرایی به اصلاح فرایند بازاریابی محتوای آنها.

درگیر شدن کارکنان در ایجاد محتوا: بازاریابان حرفه ای به طور معمول درگیر کارکنان در فرایند ایجاد محتوا. پرسنل شرکت ها مشغول به مورد بسیاری از جنبه های این شرکت به طور منظم وبلاگ. این می شود به خصوص حیاتی که یک شرکت به دنبال کمک های مالی از شرکت های سرمایه گذاری.

طرد نام تجاری: مشاهده شده است که یک داستان بازاریابی مشترک است خیلی بیشتر زمانی که با نام تجاری است به دور از آن گرفته شده است. اعتبار و اعتماد با حذف فروش زمین ایجاد شده است.

به طور خلاصه، یک استراتژی بازاریابی جدید باید تحول در شرکت - هر دو در بخش بازاریابی و غیر بازاریابی گروه ها.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده