مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 درس جستجوگرها از یک دهه از تمرین

این سال من از یک دهه از عمل جستجوگرها حرفه ای است که ارائه خدمات SEO جشن می گیرند. من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن مهم ترین درس از هر سال است.

سال اول (2004 - 2005)

هنگامی که همه به دنبال پایین بر شما دلیل این که شما یک مبتدی هستید، پیدا کردن افراد به نگاه کردن در جایی دیگر.

من در جستجوگرها 10 سال پیش در آلمان آغاز شده است. به عنوان یک توسعه دهنده وب سابق، شما می خواهم فرض کنیم که از آن سخت بود برای من به رفتن. این درست تا حدی اما من هم با بسیاری از چیزهای تلاش. حداقل در آلمان - آن روزها روزهای بودند که منابع بسیاری برای کمک به شما ساخت تا خود را از دانش پایه به سرعت وجود ندارد. من می خواستم برای خرید یک کتاب در جستجوگرها و هیچ کدام در آلمان وجود دارد.

نزدیکترین چیز به یک کتاب در جستجوگرها در آلمان گوگل انجمن بیشتر شبیه به یک راهنمای برای جستجوگران پیشرفته و یا برنامه نویسان بود.

بود یک فصل برخورد با موضوعات مربوط به بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد و من فکر می کنم مدت SEO شد حتی در آن ذکر نشده است. هیچ وبلاگ SEO آلمان هنوز وجود دارد. وبلاگ ها هنوز هم جدید و براق بود. ما برخی از انجمن ها جستجوگرها تاسیس در حال حاضر اما جو بود بسیار خوب وجود ندارد.

چند انجمن گفتگوی تجارت که مخفی شده بودند خود دانش برای حفظ یک مزیت رقابتی وجود دارد. دیگران تقریبا به جدید و به عنوان clueless خودم اما با این حال بی ادب و اغلب تهاجمی بود. هنگامی که شما این سوال اشتباه پرسید، شما فقط مردم به شما هم زدن کردم. من به سرعت متوجه شدم که آن را به سختی می جایی برای من باشد. که چگونه من کشف رند Fishkin و برخی از بچه های دیگر که هنوز هستند و یا بیش از همیشه به خوبی برای مشاوره و منابع خود شناخته شده است.

سال دوم (2005 - 2006)

شما می توانید رو به ستاره شدن بیش از شب، اما به ماندن در بالای است بسیار سخت تر.

جام مقدس از پزشکان SEO آلمان به خود اثبات پشت در آن روزها بود برای مدت آلمانی برای "بهینه سازی موتور جستجو" ("suchmachinenoptimierung") رتبه. من سعی کردم که با نوشتن یک سلسله مقالات برای مجله اینترنتی مستقل اما محبوب در فرهنگ و تکنولوژی و رتبه بالا 20 (من فکر می کنم # 14 بالاترین بود) با آن را کاملا سریع فقط به درک که هیچ چیز اتفاق افتاده است.

هیچ کس می خواست به کار با من و یا چیزی. من تصمیم گرفتم به هدف کمی پایین تر اما مشخص تر. بنابراین من بهینه سازی سایت خود من برای "بهینه ساز موتور جستجو" رتبه بندی به جای آن، عبارت عمدتا توسط هر کس دیگری برای بودن بیش از حد "کوچک" استفاده کنه. من قصد راه اندازی یک آژانس بنابراین من کاملا با منجر از آن یک راضی بود. من دو یا سه هر هفته پس از من در # 1 رتبه کردم.

"یک روز یک روزنامه نگار از بزرگترین هفته اقتصادی آلمان به من که راه یافت و از او پرسید با من گفتگو."

ما برای تقریبا یک ساعت صحبت کردیم و چند هفته بعد من در یک مجله به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده که مردم کسب و کار علاقه بود برجسته شد. مقاله با جمله آغاز شده: "و Tadeusz Szewczyk پاک در راه است." سیل مشتریان بالقوه فرستاده و من به نام به طوری که من غرق بود و حتی نمی تواند به همه آنها ارسال پیشنهادات مناسب. بسیاری از آنها فقط کنجکاو بود و حتی نمی همکاری با من برای واقعی اما با این وجود از آن زمان به بعد من در حال حاضر در صنعت جوانه زدن تاسیس شد.

تلاش برای بدست آوردن تمام کسانی که مشتریان فقط منجر به بیش از حد بسیاری از تلاش بی علاقگی به طوری که بیشتر کار نمی کند. من تا به حال به دست آوردن مشتریان راه سخت دوباره پس از آن. حداقل من نیست که صیقلی انجمن وب مستر برای پیدا کردن 300-یورو-در-پروژه مشتریان دیگر پس از آن # 1 رتبه بندی و مقاله.

سال سوم (2006 - 2007)

ارتباط با مردم می تواند بسیار بیشتر از رتبه بندی عمومی در گوگل معنا.

وقتی که من در جستجوگرها آغاز شده، من مؤمن شرکت در رتبه بندی کلی در گوگل بود. در آن زمان که فلسفه نیز تا حد بزرگتر از امروز کار کرده است. هنوز هم آن را تنها بخش کوچکی از یک استراتژی موفقیت طولانی مدت است. این در مورد گرفتن بازدید کننده های جدید از گوگل و در نتیجه منجر کم کیفیت نیست. آخرین بازدید اولین بار که زیاد در مورد شما و یا آنچه شما دقیقا نمی خواهد در کسب و کار پر سود منجر نمی دانم. یکی از مشتریان ترین مدت طولانی من قادر به کار کردن با یک دوست از یک دوست بود.

"دوستان من برای اشاره تنها دوستان آنلاین بود. من هرگز حتی یک شانس به صحبت می کنند به او تلفنی، چه رسد به دیدار او شده بود."

با این حال از طریق یک مشتری پیدا شده توسط وبلاگ نویسی مهمان من با او به مدت 5 سال در آنجا ماند. من اعتماد یک وبلاگ نویس محبوب آلمانی نوشتن به زبان انگلیسی برای مخاطبان جهانی به دست آورد. یکی از محبوب ترین وبلاگ ها در جهان آن زمان با توجه به Technorati - این فیلیپ Lenssen از گوگل Blogoscoped بود. من حتی نمی یک وبلاگ به زبان انگلیسی در آن زمان داشته باشد. فیلیپ نیز به من اجازه پرش شروع SEO من 2.0 وبلاگ همان سال با اجازه من مهمان پست در وبلاگ خود را دوباره.

سال چهارم (2007 - 2008)

مردم الهام بخش و کمک به خواهد آنها را درک و حمایت شما.

شور و شوق اولیه من است به دوستی آنلاین و بسیاری از روابط متقابلا سودمند است که زندگی حرفه ای من موجب شد. من بسیار روشنفکر و بیش فعال در سایت های اجتماعی اوایل بوده است به طوری که من بسیاری از مردم از صنعت بازاریابی اینترنتی جهانی "ملاقات". وبلاگ نویسان، کاربران قدرت رسانه های اجتماعی، و کارشناسان جستجوگرها انواع نوع به اندازه کافی به من به عنوان یکی از همتای خود حتی اگر من حتی یک زبان مادری از زبان انگلیسی نیست شرایط بودند.

"فرهنگ به اشتراک گذاری بود به عنوان بدیهی نیست و سپس آن را به عنوان در حال حاضر. اکثر مردم رتبه خود و تنها خود ترویج جمع اوری شد."

در مقابل، من آینده در یک راه طبیعی با به اشتراک گذاشتن محتوا افراد دیگر و ارائه آن به سایت های اجتماعی قدیمی مدرسه بود. من از ارتباط در مقیاس گسترده و حتی به اصطلاح "رقبای" از من بود. همه که فقط به افزایش دید از خودم و محتوای خود من منجر شده است. من حتی نمی نیاز به آن را به اشتراک بگذارید، افراد دیگر انجام اگر چه من بود تاثیر گذار بزرگ و یا چیزی نیست.

سال پنجم (2008 - 2009)

هنگامی که آن را به ایجاد محتوا می آید، ثبات منجر به دید و سخاوت مسری است.

پست های وبلاگ به طور منظم و لیست منابع بزرگ با بسیاری از لینک های خروجی به من یک پدیده وبلاگ نویسی در تو رفتگی در دیوار کوچک خسته کننده ساخته شده است. من کمک شده است به چند جوامع و نوشتن برای وبلاگ آژانس جستجوگرها از انگلستان است. آژانس و وبلاگ خود را اساسا غیر موجود بودند که من وجود دارد. این فقط دو نفر و برخی از مترجمان آزاد شدند. من شروع به نوشتن برای آنها به طور منظم و وبلاگ در آن زمان با فهرست بسیار استثنایی و ستون هفتگی تاسیس.

"آخرین بازدید یک بار برگشتم و تنظیم ماند. بسیاری از افرادی که من به مرتبط بازگشت مرتبط و مطالب من به اشتراک گذاشته.وبلاگ رشد و بزرگ شد."

من نوشت خیلی برای آنها که من حتی نمی زمان برای وبلاگ خود من دیگر. پس از همه، من موفق با نوشتن من بود؟ چه کسی اهمیت میدهد که در آن منتشر می شود؟ همچنین که راه من ندارد برای مراقبت از مدل های کسب و کار و درهم و برهمی وبلاگ من با تبلیغات. این بزرگ بود که بخشی از رشد بین المللی "جستجو و اجتماعی" صنعت.

سال شش (2009 - 2010)

وبلاگ نویسی موفقیت می تواند خسته کننده دریافت زمانی که شما پیش نمی رود به هیچ وجه معنی دار.

من هنوز در تلاش بود از لحاظ مالی با وجود موفقیت های بین المللی وبلاگ نویسی من.وبلاگ نویسی خود را کردم خسته کننده. سرخوردگی من در حال رشد بود در حالی که وبلاگ خود من نگه داشته راکد. من هیچ اهداف روشن، طرح و یا استراتژی بود.

"فقط نوشتن و گرفتن گسترش کلمه در مورد مطالب من تکراری و بی معنی شد."

موکل من در حالی که در همان فهرست زمان تبدیل شد به طور گسترده تر گسترش به طوری که من لیست هفتگی 30+ منابع تنها یکی از بسیاری شد حاضر به من یک جایزه پرداخت بر اساس موفقیت است. من در انجام آنچه که من از وفاداری و برای پول آسان با وجود میزان قابل توجهی تشکیل می دهند اما با توجه نه تنها شهرت بین المللی من بلکه محبوبیت کلی از محتوای من بود نگهداری می شود. من شروع به استفاده از فرمول بیشتر و بیشتر تلاش کردن و برای موضوعاتی که در حال حاضر یک بار موفق رفت. پست های من بودند به عنوان خلاق به عنوان قبل از نیست.

سال هفتم (2010 - 2011)

فقط زمانی که شما فکر می کنم شما آن را همه نمیفهمد، همه چیز تغییر خواهد کرد.

من تا به حال سه وبلاگ کسب و کار موفق در حال اجرا برای مشتریان، دو برای مشتریان آلمان در میان آنها. بین سال های 2010 و 2011، همه آنها من در برخی از راه های شکست خورده است. در هر سه مورد، همه چیز بیشتر از خوب کار کرده است. بود به ظاهر بدون نیاز به تغییر سیستم در حال اجرا وجود دارد. من که خیلی پیش از بازی نمی اما که به عنوان طولانی به عنوان همه چیز خوب بود مراقبت؟ من خیلی با کار مشتری که من پروژه های خود من من می تواند به طور کامل کنترل ندارد گرفتار شد تا.

"شما نیاز به کنترل هر جنبه از کسب و کار که قادر به هدایت آن از آب گل آلود روشن است."

داشتن به گزارش به مشتریان که در بالا از بازی ها نیست و توضیح به آنها آنچه را که آنها نیاز به انجام و یا حداقل به تصویب کرده است برای من کار نکرده است. یکی پس از دیگری، من مجبور به ترک همه وبلاگ قبلا موفق. برخی از تقصیر من بود در حالی که چیزهای دیگر می تواند بهبود یافته است اما مشتریان بودند مایل به تغییر نیست و یا قادر به اجرای تغییرات لازم نیست. فقط پروژه های خود می تواند به شما آزادی برای مقابله با تغییر جزر و مد را تضمین کند.

سال هشتم (2011 - 2012)

شکست در گوگل می تواند شما را از محدودیت های درونی رایگان شکستن.

در پایان سال 2011، وبلاگ خود من SEO 2.0 توسط گوگل جریمه. من مشکوک که به روز رسانی پاندا بود اما من هرگز قادر به تایید با اطمینان بود. در برخی از نقطه من مراقبت متوقف شد. پس از همه، هدف از وبلاگ من ثابت کند که شما می توانید بدون گوگل رشد بود. SEO 2.0 در مورد روابط و منابع ترافیک چند، رسانه های اجتماعی قبل از هر چیز در میان آنها بود. چرا من به دام وابستگی گوگل سقوط کرد؟ من حتی سرفصل خیالی من به منظور اضافه کردن کلمات کلیدی خسته کننده را به آنها اخته.

"تمرکز مجدد است در مورد شناسایی و پرورش نقاط قوت اصلی خود را به جای مورد انجام خواسته های گوگل."

پس از من جوایز جستجو بریتانیا برای "بهترین وبلاگ SEO" تا کنون که بدون دست زدن به جایزه و یا حتی گرفتن در مورد آن اطلاع به دست آورد، من می خواستم به ترک وبلاگ نویسی برای اشخاص ثالث. من در حالی که برای انجام و تنها در بر داشت یکی دیگر از ناشر استثماری. حداقل من به اتهام دو بار آنچه که من قبل از توسط برنده جایزه مشتری وبلاگ من اخراج نمی باشد.

وجود دارد من شد، طرد توسط وبلاگ انگلستان من "بهترین" و سمت چپ به وبلاگ درهم شکست من که گوگل تقریبا در مجموع در نتایج آن کاهش یافته است ساخته شده است. تلاش من در احیای آن کار نمی کند به عنوان در نظر گرفته شده و من واقعا علاقه داشتن به لطفا با گوگل نیست. من دوباره کشف نوشتن برای مردم واقعی به جای.

در پایان من دو پرنده با یک دانه با نوشتن برای دیگران دوباره اما نه فقط یک مشتری به طوری که گوگل می تواند به من توسط تنزل رتبه هر انتشار را متوقف کند و من نمی باد وابسته به یک ناشر دوباره یا تغذیه می کند. شما می توانید مقالات من همه جا از آن به بعد به عنوان خوانده شده و ناشران افتخار به جای به کار با من از پنهان کردن این واقعیت بسیار بودند.

سال نهم (2012 - 2013)

نوشتن خلاق است مقیاس پذیر به طوری که شما نیاز به آمده تا با چیزی است که با استفاده از استفاده از اینترنت و فن آوری.

بیشتر من در نوشتن در مورد SEO و مباحث مجاور برای مشتریان موفق، بیشتر آنها از من خواست تا برای وبلاگ خود ارسال. متاسفانه من کشف کرد که من می توانم بیش از یک پست وبلاگ نمی ارسال در روز، حتی اگر آن را فقط نیمی از آن بود.

به طور خلاصه، ایجاد محتوا است مقیاس پذیر در مورد نه آن را فقط در مورد نوشتن خلاق توسط یک نفر را.

در حالت ایده آل، تکنولوژی و اتوماسیون معنی است که شما باید کار کمتری برای خودتان انجام دهید. فقط سرگرم کننده باید در تئوری باقی مانده است. هر چیز دیگری می تواند توسط الگوریتم انجام می شود. بر خلاف در دنیای واقعی، هر چیزی به اشتراک گذاشته در وب به طور خودکار ضرب. پس چرا چیزی است که برای خود به جای خود کار تمام وقت کار می کنند ایجاد کنید؟

من نوشتن کتاب های الکترونیکی، در نهایت، پس از آن همه سال را شروع کرده اند. گسترش این کلمه در مورد من و نوشته هایم را به صورت رایگان یا با کار مشتری پرداخت می شود می کند نه در مقیاس مگر اینکه من یک محصول خواهد شد که از طریق آن محبوبیت به فروش می رسد. حتی در مورد من می خواهم به دور کتاب های الکترونیکی رایگان، اینترنت را مراقبت از ارتقاء برای من را به طوری که من می خواهم تبلیغات و حتی بیشتر که من می توانم استفاده برای فروش چیز دیگری دریافت کنید. فقط ارائه خدمات کافی نیست.

سال دهم (2013 - 2014)

شما هرگز یک متخصص چاشنی امروزه دلیل این که شما به همگام شدن با تحولات در وب است.

من هرگز بیش از حد افتخار به نگاه کردن به افراد جوان تر از من و یا از کسانی که بعد از آن در همان صنعت شروع به یادگیری کرده اند بود. فقط به خاطر شما چیزی برای یک دهه انجام داده اند به این معنا نیست که شما بهتر از کسی که فقط از هیچ جا آمد هستند.

"وب سایت شما را به یک متخصص را فقط با ماندن اندازه کافی طولانی نیست. شما باید برای انطباق به سرعت به اندازه کافی برای نگه دارید تا با آن."

یکی از بزرگترین الهام بخش من بوده است برایان رئیس Backlinko. او تقریبا همه چیز راست وقتی که می آید به جستجوگرها به علاوه وبلاگ نویسی، و خود را به شهرت بدون اینکه همان اشتباهات من چند سال پیش ساخته شده بود رو. من به طور جدی هیجان زده و زیر او نزدیک از روز اول من کشف کرد که پسر بود.

در برخی از مناطق جدید مانند برنامه بهینه سازی فروشگاه، من یک مبتدی کامل هستم خودم به طوری که من توسط دیگران دانش در حال حاضر به ویژه در مورد آنها از کشورهای بی ثبات مانند پاکستان ساقه در حالی که من در یکی از غنی ترین کشورهای زندگی می کنم شگفت زده هستم جهان با تمام مزایای زیرساخت های آن مستلزم.

 

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده