مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هفتگی SEO ارزیابی در Ahrefs وبلاگ: هفته از 2014 اوت 29

بینش ما  

چرا باید شما به HTTPS سوئیچ کنید؟ گوگل جان مولر وزن

از آنجا که، قضاوت توسط کلمات گوگل، تعویض به HTTPS تنها وب سایت شما رتبه بندی کمی در حال حاضر افزایش دهد، بدون هیچ زحمتی در همه آن را به ارزش؟ گزارش مت جنوبی که جان مولر گوگل در این وزن است و دلایل خود را برای اینکه چرا شما باید به HTTPS تغییر داد!

دارای ایمیل 4300٪ بازدهی سرمایه در حالی که رسانه های اجتماعی هیچ؟

"شما نمی توانید مردم بگویم که ایمیل یک ROI بهتر از شبکه های اجتماعی حتی اگر" داده بزرگ "اعداد می گوید." چرا؟ نی نی آشپز شما یادآوری می کند که رسانه های اجتماعی است در اوایل قیف فروش در حالی که ایمیل است در پایان، بنابراین مقایسه ROI از آنها مانند مقایسه سیب و پرتقال! آیا شما موافق هستید؟

تحقیقات و روند SEO

پنگوئن 3.0 اجرای آیا اشک به چشمان شما به ارمغان بیاورد

آیا پنگوئن 3.0 اجرای گوگل را اشک شوق و یا ناامیدی به چشم خود را؟ با توجه به چاک قیمت، آن را در مشخصات لینک دهنده خود را چگونه تمیز است بستگی دارد! در این پست او بر اهمیت چک کردن مشخصات لینک خود را به طور منظم به اطمینان حاصل شود که آن را تمیز و سهام برخی از مراحل شما باید برای محافظت از وب سایت خود و یا بهبود یافتن از پنگوئن را.

پاندا دارای یک گوشی - در اینجا 7 کارها را انجام دهید به این تست در حال حاضر

توسط پاندا ضربه کردم و یک قطره بزرگ در ترافیک آلی گوگل تجربه؟ بررسی وب سایت شما بر روی یک کامپیوتر رومیزی، البته، اما در مورد تلفن همراه را فراموش نکنید، به خوبی! در این مقاله گلن گیب به تشریح هفت چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای شناسایی و رفع مشکلات پاندا بالقوه برای کاربران تلفن همراه.

چرا شما باید درباره رتبه مراقبت

هنگامی که آخرین باری که شما رتبه سایت خود را چک بود؟ نمی تواند به یاد داشته باشید؟ خیلی بد است. به گفته دیو دیویس، رتبه است و ادامه خواهد داشت برای آینده قابل پیش بینی، تابع مهم ترین گوگل به درک. چرا از آن است که هنوز هم مهم است؟ چون این می تواند به شما کمک کند درک قصد و هدف از الگوریتم جستجوی آلی گوگل و به روز رسانی آن است.

تکنیک های بینگ در جستجوی شناسایی هرزنامه و تصفیه آب و تصفیه

علاقه مند به پیدا کردن چگونه الگوریتم های جستجوی بینگ را شناسایی، فیلتر و اسپم مبارزه با بهبود کیفیت جستجوی خود را؟ بری شوارتز توجه ما را به یک پست وبلاگ در بینگ جستجو وبلاگ به نام وب فیلتر هرزنامه، که در آن ایگور جسم مدور، مدیر توسعه اصلی تیم کیفیت صفحه اول بینگ، توضیح می دهد که روش بینگ استفاده می کند برای مقابله با اسپم.

بینش کارشناس در آینده از جستجوگرها، قسمت 1

SEO نگه می دارد در حال تحول. این قطعا متفاوت خواهد بود در سال 2015، اما چگونه؟ Trond Lyngbø خواسته 16 کارشناسان صنعت SEO مورد اعتماد برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در آینده SEO فراهم می کند و در این مقاله دیدگاه های ارزشمند خود را. با استفاده از این اطلاعات برای برنامه ریزی استراتژی خود را در جستجوگرها برای سال 2015 و فراتر از آن!

ظهور و سقوط گوگل تالیف برای نتایج جستجو: آن را بیش از این

بگو خوب خداحافظی به گوگل تالیف! اریک Enge و مارک Traphagen انتقال اخبار اعلام شده توسط جان مولر گوگل که گوگل متوقف خواهد شد نمایش نتایج نویسندگی در جستجوی Google و دیگر نمی خواهد ردیابی شود داده ها از محتوای با استفاده از افزونه rel = author. اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ تالیف بدانید، دلیل این که چرا گوگل این برنامه به پایان رسید، و برخی از افکار در مورد آینده اقتدار نویسنده در

بازاریابی محتوا

19 درس از رهبران در بازاریابی محتوا

احساس اینکه شما ممکن است برخی از نکات بازاریابی محتوا از رهبران اندیشه استفاده کنید؟ برایان کلارک، برایان Halligan، و سهم جو Pulizzi در این پست نظر کارشناسان خود را در وضعیت فعلی بازاریابی محتوا و ارائه راهنمایی عملی برای کمک به شما در دستیابی به موفقیت بازاریابی محتوا.

گوگل منتشر مطلب خود را، کجا این را جستجو بازاریابان؟

تکامل جستجو هرگز متوقف نمی شود. بریتنی صفحه به درستی اشاره می کند که از فقط یک جمع از اطلاعات، گوگل به یک ناشر تبدیل شده است. چه آن را برای بازاریابان جستجو چیست؟ چه باید انجام می دهند برای انطباق با تغییرات؟ شما مقدار زیادی از راهنمایی بزرگ در پست پیدا کردن، اما نکته مهم این است که: ادامه به تمرکز بر روی عناصر اساسی SEO، در حالی که به طور همزمان ترکیب رفتارهای جستجو جدیدتر.

پیمایش نامتناهی برای محتوا شما: جوانب مثبت و منفی

هنگامی که آن را به بازار می آید محتوا، چه مطالب خود را می گوید بسیار مهم است. اما شما باید در مورد چگونه آن را در وب سایت خود به نظر می رسد، و همچنین فراموش نکنید! آیا در نظر شما نصب پیمایش نامحدود را به وبلاگ خود، از آن به نظر می رسد آخرین روند؟ در این پست آماندا DiSilvestro توضیح می دهد که چگونه کار می کند و جوانب مثبت و منفی به این روش ارزیابی.

7 مسائل مربوط به مطالب تکراری اذیت نمودن رتبه بندی وب سایت شما: تکثیر فهرست جستجوگرها حذف محتوا

برخورد با مسائل مطالب تکراری مانند یک وظیفه دلهره آور به نظر می رسد؟ نه بیشتر، با این حذف محتوای چک لیست SEO تکراری! کشف 7 موارد شایع ترین مسائل تکراری محتوای شما باید تعمیر به منظور رسیدن به بالاترین رتبه بندی برای وب سایت شما و پاداش کار سخت شما.

ساختمان پیوند

لینک دهنده به روز می آوری

ربکا Haden به درستی اشاره می کند که لینک دهنده با کیفیت بالا شما سعی می کنید تا سخت برای بهبود رتبه بندی خود را، تنها کار تا زمانی که URL کار می کند. چه می شود اگر شما نیاز به ایجاد تغییرات به آدرس وب یک صفحه؟ آیا این به معنی تمام کسانی که لینک های مفید را از دست خواهد؟ به هیچ وجه! کشف برخی از مراحل شما باید برای دریافت لینک با ارزش خود را به روز رسانی.

 

رسانه های اجتماعی

فیس بوک می رود پس از "کلیک کنید، طعمه" عناوین با به روز رسانی اخبار

گزارش مارتین بک که، با هدف کاهش تعداد عناوین گمراه کننده و مبهم است که کاربران آن را ببینید، فیس بوک اعلام کرد تغییر اخبار الگوریتم خوراک. آنها در حال حاضر در مقابل سرفصل کلیک طعمه مبارزه، "به دنبال در چگونه مردم طولانی صرف خواندن یک مقاله به دور از فیس بوک و در نسبت افراد با کلیک بر روی محتوای نسبت به مردم بحث و به اشتراک گذاری آن را با دوستان خود."

فیس بوک به پاداش ها به اشتراک گذاشته شده در "فرمت لینک" بیش از کسانی که در عکس نوشتن شرح تصاویر و

حالا زمان آن است به تغییر شیوه ها در فیس بوک به اشتراک بگذارید، اگر روش مورد علاقه خود را به آنها تعبیه در عنوان از یک عکس است. به گفته دنی سالیوان، از هم اکنون در فیس بوک خواهد شد لینک های به اشتراک گذاشته شده در یک "فرمت لینک" به جای لینک های که در نوشتن شرح تصاویر و عکس به خاک سپرده پاداش. چگونه می توانم تغییر را دوست دارید؟

گوگل پلاس جستجو برق: شخصی پانچ برای بازار هدف خود را

مشتاق به رتبه صفحه اول در نتایج جستجو را به مخاطبان بسیار هدفمند؟ علامت گذاری به عنوان Traphagen نه فقط با خیال راحت اعلام، اما ثابت می کند در عمل که این ممکن است با + Google را! کشف چگونه شما می توانید با استفاده از اثر جستجو در + Google شخصی را و یادگیری به استفاده از + Google به قدرت جستجوی شخصی برای کسب و کار شما.

توییتر باز می شود تا تجزیه و تحلیل ترافیک داشبورد آن برای تمام کاربران

خبر خوب برای کسانی که عشق تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه های اجتماعی. گزارش مت جنوبی که از هم اکنون در شما لازم نیست که به تبلیغ و یا یک کاربر تایید برای دسترسی به توییتر تجزیه و تحلیل ترافیک داشبورد: آن است که در حال حاضر در دسترس برای همه!

جستجوی محلی

هک به پیگیری چرخ فلک محلی ترافیک

دوران سخت ردیابی ترافیک برای یک کسب و کار است که در چرخ فلک محلی به نظر می رسد؟ نویسنده این مقاله نشان می دهد خلاق گرفتن و روش جالب و موثر برای تجزیه و تحلیل ترافیک از چرخ فلک محلی توصیف می کند.

گوگل من پروفایل کسب و کار شروع رتبه بندی در جستجوهای غیر مارک

به گفته اندرو Åkesson از، به نظر می رسد مانند گوگل شروع به درک رابطه بین کلمات کلیدی و نمایه های Google کسب و کار من از سال دوم در نوار کناری برای جستجو بر اساس کلید واژه رتبه بندی بیش از PPC (بر روی دسکتاپ) و جستجو آلی برای کلمات کلیدی خاص ظاهر می شود.

بازاریابی فیلم

ویدئو بررسی بازاریابی: 71٪ محتوا بگو تبدیل ویدئو نرخ بهتر دیگر بازاریابی

هنوز هم عدم ترکیب فیلم ها به استراتژی های بازاریابی خود را؟ گزارش امی Gesenhues که، قضاوت توسط گزارش معیار های ویدئویی از Vidyard، 71 درصد از بازاریابان باور عملکرد تبدیل فیلم های خود را بهتر در مقایسه با انواع دیگر از محتوای بازاریابی شد. علاوه بر این، نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان ادعا ویدئو محتوای ROI شد به بهبود است.

SEM / جستجو پرداخت

در حال حرکت به HTTPS می نتیجه معکوس: محصولات خود گوگل وب دوستانه امن نیست با این حال

جینی ماروین اشاره می کند که هر چند گوگل صاحبان سایت را تشویق می کند تا تبدیل به HTTPS، به نظر می رسد که برخی از اجزای وب، از جمله گوگل فروشگاه های مورد اعتماد خود و محصولات حستبلیغ، هنوز HTTPS دوستانه نیست. چه آن را برای بازاریابان جستجو چیست؟ خوانده شده در برای پیدا کردن.

بینگ، پس از گوگل، آزمایش خواهد بستن انواع در جواب دقیق

آیا شما به یاد داشته باشید، چندی پیش گوگل اعلام کرد لغات را نزدیک تطبیق کلید واژه نوع در اواخر ماه سپتامبر درخواست به تمام کلمات کلیدی دقیق و عبارت مسابقه؟ به نظر می رسد مانند بینگ می گذرد را به همان مسیر. لیزا بافی گزارش می دهد که با شروع این هفته، آگهی بینگ نیز گنجاندن انواع نزدیک در مطابقت دقیق در ایالات متحده برای بخشی از نمایش داده شد تست.

جستجو در اخبار

گوگل "دانش خرک" به قدرت آینده جستجو

تحت تاثیر نمودار دانش گوگل؟ صبر کنید، بیشتر به آمده وجود دارد! با اشاره به مقاله جدید دانشمند، گرگ استرلینگ به شما معرفی مفهوم "دانش خرک،" دانش جانشین محتوا که گوگل در حال حاضر مشغول کار بر روی و قرار است به "بزرگترین فروشگاه دانش در تاریخ بشر است."

یاهو، بینگ لاس زدن با جدید جستجو واسط

موتورهای جستجوی بزرگ نگه آزمایش با رابط جستجو جدید. در این پست لیزا بافی به ما اطلاع در مورد تغییرات یاهو و بینگ در حال ساخت به نتایج جستجو صفحات خود، آزمایش یک طراحی جدید مانند کارت بیشتر برای صفحات نتایج جستجو بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه، و آزمایش با نتایج کارت جستجوی گوگل مانند، نسبت .

SEO طنز

چگونه من با تلفن SEO برون سپاری معامله

مریض و از داشتن برای مقابله با SEO و توسعه وب برون سپاری تماس خسته شده اید؟ بری شوارتز ارائه می دهد برای در نظر گرفتن خود را به یک راه حل عالی برای این مشکل: اجازه دهید "لنی" معامله ربات خود را با تمام تماس های ناخواسته در مد خود را! این روش نه تنها کاملا کار می کنند، اما همچنین تعداد زیادی از سرگرم کننده شما را تضمین کند به صورت روزانه.

13 کمیک xkcd برای حرفه ای ها تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک می تواند سرگرم کننده! آیا آن را باور نمی کنید؟ لیندا باستوس نشان می دهد چک کردن این مجموعه کمیک xkcd که به شما ثابت خواهد کرد که صنعت ما بسیار زیادی برای ارائه در نظر سرگرم کننده!

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده