مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه می توانیم در سال 2014 یک طراح ماهر seo شویم؟

این پست قصد دارد تا اطلاعات شما درباره ی سئو را ارتقاء دهد و به شما راه های سود بردن از سئو را در سال 2014 یاد دهد.

1-تغییر رویکرد خود نسبت به ساختمان لینک

اولین چیزی که شما باید در ذهن نگه دارید که دلیل شما جستجوگرها به جای اینکه یک نجار، لوله کش، معلم مدرسه و یا فلان چیزصرفا نشده است زیرا شما می خواهید به این صنعت را آلوده و آن را بد نام است.

اگر شما یک کلاه سیاه و سفید، این پست هیچ ربطی به با شما است. اگر شما نیست و در عوض درآمد مشتریان و آنها قول که به اصول کلاه سفید چوب اما واقعا نیست به آن چسبیده اند، این پست همه چیز را با شما است.

مطمئن, به عنوان مشاور جستجوگرها است که تازه شروع کردن، بسیار پر سود برای شما به اهرم سایت هایی که برای دریافت لینک از آسان است، اما رفتن نیست که مسیر مگر حفظ مشتری شما چیزی نیست (و اگر من با شما scammer، سپس تماس نمی ذهن) بنظر می رسد.

تا زمانی که شما در نظر خودتان کلاه سفید، هیچ راه شما می توانید یک دوجین از سایه لینک بالای سایت در غیر این صورت پاک نم نم و دور با آن وجود دارد. نه تنها الگوریتم های گوگل دقیق تر رو در زمان های اخیر از هر زمان در گذشته، گوگل اسپم وب کتابچه راهنمای تیم نیز به بسیار کمتر تمایلی مورد نادیده گرفتن سایت با تنها تعداد انگشت شماری از لینک های بد کردم به نظر می رسد — که اساسا بدان معنی است که حتی یک رویکرد کلاه خاکستری نسبت به سایت خود داشتن است ریسک تر از همیشه قبل از.

هر چه سخت و یا خسته کننده این صداها برای به دست آوردن لینک تنها با استفاده از محتوای سایت شما و فرم های دیگر از ارزش واقعی دارید. این نه تنها امن است، اما نیز موثر است. کلاه سیاه حتی با داشتن یک زمان سخت در حال حاضر رتبه بندی سایت های جدید با لینک قوی ترین با گوگل در همه جدید گودال ماسه بازی 2.0. نظر شخصی من این است که معیارهای واقعی سایت (مانند تعداد بازدید کننده منحصر به فرد روزانه سهام اجتماعی، و غیره) به اعتبار سایت لینک مقام قبل از آن را افزایش می دهد به سایت های مرتبط را از اولین سایت با استفاده از گوگل است. در حال حاضر، بسیاری از سیاه کلاه راز ارتباط با خبرنگاران بی بی سی و سی ان ان به آنها زمین قدرتمند لینک از این سایت ها، بنابراین من می خواهم بگویم گوگل شده اند نسبتا موفق به آنچه آنها می خواستند برای رسیدن به (کاهش اثربخشی کلاه سیاه SEO).

2- تمرکز بر معیارهای تعامل کاربر سایت

Google متکی به جستجوی pogo چسبیده عامل و نرخ گزاف گویی صفحه خاص در میان بسیاری از عوامل دیگر در تعیین ارزش واقعی یک صفحه برای کاربران. ارزش بیشتری صفحه شما، آسان تر از آن است که به مشاهده و کشف برای بازدید کنندگان خود را. و هر چه سریعتر این بارهای، بیشتر احتمال دارد بازدید کنندگان خود را به ارتباط برقرار کردن با آن به اشتراک گذاشتن آن را در سراسر در شبکه های اجتماعی خود و ماندن در این صفحه برای مدت زمان طولانی خواهد بود. به عبارت ساده، گوگل می خواهد به آن صفحات در SERPs خود است که هر سه از معیارهای فوق به کمال برآورده جستجوگران مفاهیم را راضی کنید تا حد امکان بازگشت. دلیل آن است که قادر به برآورده searchers خود مفاهیم بهتر از رقابت خود را پس از همه، احتمالا تنها دلیل گوگل این است که تا حد زیادی محبوب ترین موتور جستجو در جهان است.

به طور خلاصه ارائه محتوای درجه است که بازدید کنندگان خود را دوست دارم، برای اطمینان از سرعت بهینه سایت و shareability اجتماعی.

3-جستجوگرها فنی هنوز هم مهم است

مثل قدیم بار دیگر هنگامی که سایت خود را رتبه بالاتر از رقیب به سادگی چون شما وقت خود را در یک ساختار مناسب توسعه و رفع مسائل در حالی که نمی رقابت خود را سرمایه گذاری کرده بود. در یک دنیای ایده آل، متشکل از تمام سایت های ارائه عالی مطالب و سایت طرح های که لذت بردن از تعامل با برای بازدید کنندگان، جستجوگرها فنی خواهد شد چه خواهید سایت خود را از بقیه متمایز.

ارائه یک نقشه برای کاربران، ناوبری سایت روشن و آسان به درک، رفع خطاهای فنی اشتباه پاسخ HTTP و یا لینک های خراب و یا تغییر مسیر مردگان/از دست رفته می خواهم--همه بیش از حد پایه ممکن است صدا اما آنها چیزهایی که به ذهن شما بازاریابان محتوا متوسط در ابتدا خواهد آمد و با تمرکز در جستجوگرها فنی در کنار مطالب و محتوا بازاریابی بدهد توانایی خود را به سایت های رتبه افزایش سطح مختلف.

4-اجازه دهید Google دسترسی به سایت شما جاوا اسکریپت و CSS

بسیاری از مردم، به خصوص وردپرس سایت صاحبان اند تمایل به مسدود مرتبه از دسترسی به بسیاری از فایل های CSS و JS سایت های خود را (وپ کاربران تمایل به مسدود کردن وپ-شامل دایرکتوری با استفاده از robots.txt). گوگل به طور فزاینده ای باهوش تر از نظر درک جاوا اسکریپت و CSS تبدیل شده است. آنها در حال حاضر حتی به واکشی شما اجازه و بارگزاری صفحات سایت شما و اجازه شما چگونه صفحه به مرتبه میرسد

 

اگر مرتبه از دسترسی به فایل های CSS و JS مهم مسدود شده است، صفحات درست نمی تواند ارائه و از این رو مکان های واقعی از عناصر مختلف در صفحه تعیین می کند. در صورتی که قادر به قرار دادن تبلیغات در سایت شما هستیم، آن را تعیین کند چگونه بسیاری از آنها بالا برابر قرار می گیرد. اما شما کمتر احتمال دارد به نفع شک به عنوان در بر داشت توسط Yoast صورت چند مشتری خود را سایت هستند.

برای تعیین اگر سایت شما مرتبه از دیدن JS و CSS فایل، شما می توانید چند صفحه از سایت شما واکشی به عنوان ابزار گوگل استفاده میشوند و اگر آن قادر به بارگزاری صفحه به طور کامل مسدود می کند، آن خودکار که منعکس کنید. هنگامی که شما برو از طریق فهرست منابع مسدود شده، اگر همه آنها را از منابع خارجی در حال حاضر شما باید جریمه شود اما اگر هر کدام از آنها در سایت خود به میزبانی، شما ممکن است بخواهید به مرتبه ی دسترسی به آنها.

5-تولید محتوا دارایی مانند یک حرفه ای

تولید محتوا دارایی یکی از بهترین راه برای ساخت قدرت آنلاین و جذب یک تن از لینک های مربوطه، با کیفیت بالا است. هر چند آن را در بودجه انجام می شود مانند هر چیز که بازده نتایج شگفت انگیز آن خیلی آسان به انجام نمی باشد. تولید محتوا دارایی در واقع سه مرحله است:

         1-  تحقیق در زمینه خود را و درک چه بهتر کار میکند از گرفتن لینک،توجه و اجتماعی سهام.

         2- مطالب خود را برنامه ریزی — جمع آوری و ساماندهی ایده های خود را.

         3- اجرای طرح های خود را--نوشتن (اگر متنی است)، طراحی (اگر بصری است) و یا قطعه محتوا را به طور کلی.

علاوه بر این، برای افزایش تعامل با کاربر و قرار گرفتن در معرض، شما می توانید روش ارتقاء محتوای اهرم، یا ایجاد انگیزه برای مردم برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود را در اطراف.

یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما باید در ذهن نگه دارید که شما باید سازگار با تولیدات محتوای خود است. اگر شما به اندازه کافی افراد علاقه مند از طریق اول عمده مطالب دارایی های خود، اغلب آنها بیشتر از شما به دنبال کنید. اگر شما هر قطعه مطالب جدیدتر فشار نیست پس از آن برای یک مقدار به اندازه کافی طولانی از زمان, شما دلیل که چرا مردم به اندازه کافی ناامید خواهد شد و شاید هرگز خود را دوباره سایت است. بنابراین، شما باید سازگار با تولید محتوای دارایی و حفظ فاصله زمانی ثابت برای هل دادن مطالب جدیدتر. برای مطالب شما باید کمک به شما برای داشتن یک نقشه جریان مناسب تولید ایده محتوا یکی پس از دیگری و در تولید محتوا شما سازگار باشد.

6- ترویج دارایی های مطالب خود را مانند یک حرفه ای

فقط تولید محتوا کافی نیست. شما فقط نمی تواند تکیه بر ارزش آن به تنهایی آن را برای رسیدن به حق مردم است که احتمال دارد پیوند به آن از سایت خود را خواهد. من به شما یک مثال کردن ضرب و شتم به من بدهید. بسیاری از مردم فوق العاده و در عین حال هر روز در جهان که برای ما ناشناخته باقی می ماند تا نشنال جئوگرافیک, کشف, تاریخچه کانال پخش برنامه خود داستان و سهام آن با بقیه جهان زندگی می کنند. و حتی مردمی پشت گفت: تلویزیون کانال به کسی که به آنها در مورد این افراد فوق العاده اند.

مگر اینکه آژانس روابط عمومی اختصاص داده شده کار پشت صحنه ترویج مطالب خود را تمام روز شما تا نقش ترویج مطالب خود و که بیش از حد، بسیار جدی باید. اگر قطعه محتوا را واقعا با ارزش است که نباید سخت. اگر هدف اصلی شما این است برای به دست آوردن لینک با استفاده از قطعه مطالب شما باید رسیدن به دو نوع از مردم:

1-    مردم (با وب سایت های) در صنعت شما که سابقه اشتراک گذاری / لینک دادن به قطعه مطالب ارزشمند در سایت های دیگر. اگر شما هر آنچه تجربه در صنعت شما باید بدانید در مورد برخی از این افراد.

2-    افرادی که چنین سابقه ندارد اما افراد بسیار مهم تر با موارد زیر قابل توجهی بزرگتر و یا وب سایت بهتر هستند. مگر مطالب خود را در میزان موفقیت خود را بسیار کم با این افراد خواهد یک-از-نوع در صنعت شما، اما سهم خود را و یا لینک پتانسیل تغییر سایت شما برای همیشه لطفا برای آینده است.

 

حتی چیزی ساده به عنوان یک پیام درخواست بازدید کننده به صفحه در شبکه های اجتماعی در انتهای پست از جمله کمک می کند.

نتيجه گيري:

حال جستجوگرها 2014 نسخه تنها در مورد دانستن در مورد استراتژی های دقیق دیگر نیست. هم مورد یادگیری چگونه به استفاده از مغز خود خلاقانه برای دریافت جلوتر از رقابت خود را. این احتمالا خبر خوب برای وب، که اغلب شاهد SEOs هرزه نگاره، وارد جهنم از آن, به جای اضافه کردن هر چیزی از ارزش های خلاق و معنوی است.

نظر شما در مورد دولت جستجوگرها در سال 2014 و فراتر از آن فکر و چگونه SEOs به آن انطباق باید? من دنبال جلو به اشتراک گذاری خود را در بخش نظر.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده